Pages

Search This Blog

6.8.17

Let's cut the bullshit


Tokrat sem spisala malo drugačen blog post. V tem trenutku nisem bila ravno najboljše volje in ker sem si že dolgo želela napisat nekaj na to temo, sem se odločila da si vzamem čas in odmislim vse ostale "težave".




Nekaj časa nazaj sem zasledila objavo blogerke, ki me je tako razjezila, da sem o njej razmišljala še kar nekaj časa. Razumem, da smo slovenci kot narod zelo neprivoščljivi in nas vedno zanima kaj se dogaja na sosedovem vrtu. Nisem pa si mislila, da se takšna nevoščljivost in tekmovalnost pojavlja tudi na naši blogger sceni. 



Sama sem bila do zdaj le na dveh blogger dogodkih, kjer pa sem spoznala kar nekaj mojih "instagram prijateljic" še v živo. In čisto vse so prečudovite in izjemno prijazne. Sama sicer nisem na nivoju, ko bi lahko služila iz objav na blogu in imela neskončno število sponzorjev, ampak sem prepričana da me prijateljstvo z drugimi blogerkami ne bi oviralo pri delovanju mojega bloga in biznisa. Se zgodi, da sem kdaj pa kdaj malo ljubosumna češ "oh ona pa lahko dela s to znamko, zakaj pa ne morem tut js" ipd. ampak sem na koncu dneva še vedno ponosna na vsako našo blogerko, ki s svojim trdim delom in konstantnimi objavami pridobiva priložnosti za delo s katerokoli znamko. Če že, si jih vzamem za zgled in za motivacijo, da bom mogoče lahko tut js en dan delala s to znamko. 



Včasih me je res sram, ko preberem kakšno objavo, ki ponižuje ostale blogerke in sebe prikazuje kot težko delavko, ker more cel dan preživet na instagramu, da ohrani/pridobi čim več sledilcev. Lajki pač niso vse. Tudi sama sem potrebovala kar nekaj časa, da mi je to ostalo v glavi. Res ni boljšega filinga, kot da na sliki za katero si se res potrudil dobiš nadpovprečno število lajkov. Ni pa življensko pomembno. Socialni mediji niso tako resna stvar, poleg tega pa nikogar nihče ne sili v konstantno objavljanje, lajkanje in pridobivanje novih sledilcev. 



Priznam, preizkusila sem že ogromno tehnik, da bi pridobila nove, "zveste" sledilce, pa mi po nenaravni poti ni nikoli uspelo. * Preden me česa obtožite - nikoli nisem kupila sledilcev fyi. * Organska rast instagrama je zakon. Ko enkrat vidiš, da te začnejo opažati resnični profili, ki ne želijo le followa nazaj in te potem odfollowajo, se zavedaš da vse te like4like fore niso vredne nič. 



Z instagramovim konstantim spreminjanjem algoritma imamo težave vsi, predvsem pa business profili. Koliko ljudem se bo na njihovem feedu prikazala tvoja fotka je skrivnost, prav tako je skrivnost zakaj se pojavi manj kot polovici ljudi, ki ti sledi. To omenjam le za to, ker me takšne zadeve fascinirajo in se rada poglobim v socialne medije, da se podučim kako delujejo in se lahko preko njih tržim kot "blogerka". In zadnje čase me instagramov algoritem vedno bolj fascinira, ker ga res ne morem razvozlati. 



Po drugi strani pa so tu tudi znamke, ki želijo promocijo z dosegom čim več tvojih sledilcev - ampak seveda zastojn oziroma v izmenjavo za par njihovih izdelkov. To je kul, me ne moti če ti postavijo fer pogoje in da je število določenih objavih sorazmerno s številom / vrednostjo dobljenih artiklov. Čeprav sama ne dobivam veliko ponudb pa sem že vseeno naletela na par res smešnih - kot naprimer: promocija artikla, ki ti ga trenutno sploh ne nameravajo poslat, ti ga bojo pa mogoče kdaj v prihodnosti. Sem pa lahko srečna, da se v zadnjem času odpirajo poti tudi zame in da sem lahko dobila par res luškanih paketov s fer pogoji za promocijo. 


Anyways, malo sem zašla iz naše teme te objave. Point je, da bosta zavist in ljubosumje obstajala tako dolgo kot ju bomo gojili. Punce, imejte se rade. Spoštujte se. Tudi v Sloveniji se blogerska industrija kar precej širi in razvija, zato upam, da bo šlo vse kmalu na bolje, ter da se bo malo razbila tekmovalnost, da bomo lahko tudi me, malo manjše blogerke prišle do kakšnih konkretnih sponzorstev. Sploh pa si žeim, da bi se odpravili odnosi nekaterih blogerk, ki jim je težko odpret usta in te pozdravit v javnosti, ker so pač bolj uspešne od tebe. 

Hvala za branje mojih random bedarij x





No comments:

Post a Comment

Alicia S.

Copyright @ Alicia S.. Blog Design by KotrynaBassDesign