Pages

Search This Blog

20.8.17

Melvitini zakladi narave

Danes se vračam z novo objavo, tokrat o negi kože. Pred nekaj tedni sem namreč dobila mail od podjetja, ki v Sloveniji zastopa znamko Melvita in me vprašali, če bi me zanimalo sodelovanje z njimi. Sicer o Melviti prej nisem vedela veliko, sem pa že dostikrat slišala da je res naravna, neškodljiva in učinkovita zato sem se odločila stestirat produkte, ki so mi jih poslali. Če te zanima, ali so me produkti prepričali, beri naprej! 


Najprej nekaj malega o Melviti

Melvita izvira iz Francije in je organska, ekološka in naravna kozmetika. Leta 1983 so jo ustanovili Bernard Chevilliat, njegov brat in njegova žena. Njihov prvi izdelek je bilo milo v obliki čebeljega satu, ki je kmalu postalo Melvitin zaščitni znak. Kmalu so sledili še šamponi, izdelki za prhanje in kopeli, negovalna mleka in različne kreme iz naravnih sestavin ter cvetne vodice in rastlinska olja. Malo podjetje, ki je imelo na začetku le štiri zaposlene, se je postopoma širilo in ima dandanes že več kot 250 zaposlenih. To podjetje je bilo tudi eno izmed prvih, ki je leta 2002 prejelo ECOCERT certifikat za organske izdelke. Sliši se dobro a? 

Več o Melviti si lahko prebereš *tu*. 

Melvitini izdelki

Sama sem prejela prečudovito pakiranje s petimi najbolj prodajanimi izdelki, ki sem jih preizkušala skozi zadnjih par tednov. V naslednjih vrsticah se bom poglobila v njihove sestavine, uporabo in podala moje mneje. 
Za moje zveste bralce in sledilce pa smo pripravili tudi kodo ALICIAMELVITA s kar 20% popustom ob nakupu v spletni trgovini www.melvita.si.

* Ta objava je v sodelovanju z znamko Melvita. Več o tem, kako sodelujem z znamkami lahko prebereš tukaj. *

Arganovo kremno olje za telo

Moje izkušnje
Tale kremica iz arganovega olja super navlaži kožo in jo hkrati tudi nahrani, saj vsebuje tudi sončnično olje in čebelji vosek. Moji že tako suhi kožo, ki jo poleti še bolj izsuši izpostavljenost soncu, je pomagala da je zopet sijoča in gladka. 

Uporaba
Kremo preprosto nanesi na željeni del telesa in jo z nežnimi gibi vtri v kožo. 

Sestavine
Aqua/Water - Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil - Glycerin - Octyldodecanol - Cetearyl Alcohol - Vegetable Oil/Olus Oil*** - Argania Spinosa Kernel Oil* – Alcohol*** - Cera Alba/Beeswax* - Glyceryl Stearate Se - Cetearyl Glucoside - Parfum/Fragrance - Glyceryl Dibehenate - Xanthan Gum - Sodium Stearoyl Glutamate - Levulinic Acid - Lauroyl Lysine - Sclerotium Gum - Tribehenin - Sodium Levulinate – Glyceryl Behenate - Sodium Gluconate - Tocopherol - Potassium Sorbate - Sodium Benzoate – Linalool** - Benzyl Salicylate** – Limonene** – Eugenol** - Cinnamyl Alcohol**. 
*Sestavine iz ekološke pridelave. 

**Dišavne sestavine naravnega izvora. 

***Pridobljeno iz sestavin ekološke pridelave. 


Kupiš jo lahko tukaj *klik*
Pri nakupu ne pozabi na mojo kodo ALICIAMELVITA, ki ti prinese kar 20% popust! 


Arganova krema za žametne roke

Moje izkušnje
V poplavi vseh možnih krem za roke še nisem našla bolj žametne in hranilne kreme. Moja koža je naspložno precej suha, zato so moje roke posebej pozimi precej razpokane - me zanima kako se bo obnesla takrat! 

Uporaba
Na roke nanesite sloj kreme ter ga vrtite v kožo.

Sestavine
Aqua/Water - Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil - Caprylic/Capric Triglyceride - Glycerin - Glyceryl Stearate Citrate - Hordeum Vulgare Extract* - Alcohol*** - Cera Alba/Beeswax* - Myristyl Alcohol - Butyrospermum Parkii (Shea) Butter* - Argania Spinosa Kernel Oil* - Ricinus Communis (Castor) Seed Oil* - Xanthan Gum - Magnesium Aluminum Silicate - Stearic Acid - Silica – Myristyl Glucoside - Levulinic Acid - Sodium Gluconate - Glyceryl Dibehenate – Sclerotium Gum - Sodium Levulinate - Tribehenin - Glyceryl Behenate - Tocopherol - Parfum/Fragrance - Sodium Benzoate – Linalool** - Benzyl Salicylate** – Limonene** – Eugenol** - Cinnamyl Alcohol**. 
*Sestavine iz ekološke pridelave. 
**Dišavne sestavine naravnega izvora. 
***Pridobljeno iz sestavin ekološke pridelave. 

Kupiš jo lahko tukaj *klik*
Pri nakupu ne pozabi na mojo kodo ALICIAMELVITA, ki ti prinese kar 20% popust! 



Izjemno zlato olje iz petih dragocenih olj

Moje izkušnje
To olje me je navdušilo predvsem zaradi svojega vonja ter večnamenske uporabe. Vsebuje arganovo olje iz Maroka, olja inca inchi, buriti in pracaxi iz Amazonije in olje kendi iz Indonezije. Sama ga uporabljam predvsem na nogah in rokah, saj da koži lep, naraven sijaj in jo prijetno navlaži. Ker se hitro vpije nimam občutka mastne kože. Nanesem ga tudi na lase, takoj ko jih operem.

Uporaba
Obraz - kapljico olja dodajte dnevni kremi za dodatno vlaženje in hranilnost kože ali pa par kapljic nanesite na kožo pred spanjem
Telo - olje na kožo nanesite zjutraj in zvečer, lahko pa ga uporabite tudi pred prho (da bo koža ohranila navlaženost) in v kopeli
Lasje - olje razpršite na krtačo z naravnimi ščetinami, nato pa razčešite mokre lase

Sestavine
Octyldodecanol - Caprylic/Capric Triglyceride*** -Coco-Caprylate/Caprate - Helianthus Annuus (Sunflower) Seedoil - Argania Spinosa Kernel Oil* - Aleurites Moluccana Seedoil* - Plukenetia Volubilis Seed Oil* - Pentaclethra Macrolobaseed Oil* - Mauritia Flexuosa Fruit Oil* - Tocopherol -Parfum/Fragrance - Benzyl Salicylate** - Linalool** -Citronellol** - Limonene** - Geraniol** - Eugenol** - Citral**.
*Sestavine pridobljene z organskim poljedelstvom.
**Dišavne sestavine naravnega izvora.
***Pridobljeno iz organskih sestavin.

Kupiš ga lahko tukaj *klik*
Pri nakupu ne pozabi na mojo kodo ALICIAMELVITA, ki ti prinese kar 20% popust! 






Cvetna vodica damaščanske vrtnice

Moje izkušnje
Tale cvetna vodica tako božansko diši, da si jo po obrazu pršim 24/7. Super je kot navlažitev kože pred nanosom ličil, prav tako pa za osvežitev kože kadarkoli. Definitivno moj najljubši Melvitin izdelek! 

Uporaba
Cvetno vodico lahko pršimo po obrazu ter vratu. 

Sestavine
Rosa damascena flower water* - Aqua/Water - Polyepsilon-Lysine - Citronellol** - Geraniol** - Eugenol**.
*Sestavine pridobljene z organskim poljedelstvom. Sestavine odkupljene po načelih pravične trgovine.**Naravne sestavine cvetne vodice.

Kupiš jo lahko tukaj *klik*
Pri nakupu ne pozabi na mojo kodo ALICIAMELVITA, ki ti prinese kar 20% popust! 




Arganovo olje

Moje izkušnje
Sama ga uporabljam za nego nohtov in stopal. Imam kar krhke nothe in suho obnohtno kožico, zato po vsakem nanosu opazim precejšnjo razliko v navlaženosti. Na suhe lase ga ne nanašam, saj jih preveč zmasti, je pa super kot maska pred pranjem las. 

Uporaba
Obraz - kapljico olja lahko nanesete za dodatno vlaženje in sijaj kože
Lasje - nanesite ga na suhe lase, ovijte jih z brisačo ter pustite delovati vsaj eno uro (lahko pa tudi čez noč), operite lase in opazili boste bistveno razliko v sijaju vaših las
Stopala - na roko nanesite nekaj kapljic arganovega olja ter ga nežno vmasirajte v stopala za mehko kožo
Nohti - z arganovim oljem jih prepojite za vsaj 15 minut in to ponavljajte en teden, vsak dan za okrepljene nohte in zmehčano obnohtno kožico

Sestavine
Argania Spinosa Kernel Oil*.
*Sestavine pridobljene z organskim poljedelstvom.

Kupiš ga lahko tukaj *klik*
Pri nakupu ne pozabi na mojo kodo ALICIAMELVITA, ki ti prinese kar 20% popust! 


Intenzivna vodica iz damaščanske vrtnice

Moje izkušnje
Sama ga nanašam takrat, ko vidim da moja koža potrebuje še nekaj več poleg mojih vsakdanjih izdelkov. Nanesem ga pred uporabo dnevne kreme, saj poveča njeno učinkovitost. 

Uporaba
Nekaj kapljic nanesite na roko ter jih vtrite v kožo pred uporabo dnevne kreme ali katerih drugih proizvodov.

Sestavine
Aqua/Water - Rosa Damascena Flower Water*- Glycerin – Alcohol*** - Menyanthes Trifoliata Leaf Extract - Rosa Canina Flower Extract* -Rosa Damascena Flower Oil - Hyaluronic Acid - Dehydroxanthan Gum - Levulinic Acid - Decyl Glucoside Sodium Levulinate - Sodium Benzoate -Parfum/Fragrance - Potassium Sorbate - Geraniol** - Citronellol** - Linalool** - Eugenol** - Farnesol**- Citral** - Limonene**.
*Sestavine pridobljene z organskim poljedelstvom.
**Dišavne sestavine naravnega izvora.
***Pridobljeno iz organskih sestavin.





Kupiš jo lahko tukaj *klik*

Pri nakupu ne pozabi na mojo kodo ALICIAMELVITA, ki ti prinese kar 20% popust! 




Končna ocena

Nasplošno sem z melvitinimi produkti zelo zadovoljna. Navdušena sem nad naravnimi sestavinami izdelkov ter etiko celotnega podjetja, seveda pa tudi nad kvaliteto samih izdelkov. Moja koža uživa v razvajanju s to naravno kozmetiko brez kakeršnih koli nenaravnih dodatkov, ki so lahko na dolgi rok precej škodljivi. Če boš tudi sama preizkusila kaj, mi sporoči kako ti ustreza!


Če ti je uspelo prebrati do konca te objave, se ti zahvaljujem! Svoje mnenje lahko podaš med komentarji spodaj.

Se vidimo v naslednji objavi! x

2 comments:

  1. Ooo super izdelke si prejela. Kar nekaj mojih favoritov :) pa prekrasne slike <3

    ReplyDelete

Alicia S.

Copyright @ Alicia S.. Blog Design by KotrynaBassDesign